Відділ Освіти, Молоді та Спорту Шумської РДА

МЕТОДИЧНИЙ БРИФІНГ ПЕДАГОГІВ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ПЕДАГОГІЧНИЙ ПАТРОНАЖ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

     10  вересня  проведено  методичний  брифінг  педагогів, які забезпечують педагогічний  патронаж  дітей  з  особливими  освітніми  потребамина  індивідуальній  формі  , вчителів, вихователів  інклюзивних  класів  та  груп, аситентів  вчителів, аситентів вихователів. 

  Методист   Наталя Остроголова  акцентувала  увагу   педагогів  на особливостях навчання  дітей  з  особливими  освітніми  потребами  у  2019-2020  навчальному  році  , ознайомила  з  діючою  нормативно-правовою  базою щодо  організації  навчання  дітей  даної  категорії.      

     Методист  Ганна  Остапчук охарактеризувала  інноваційні  технології  в  роботі  з  дітьми  з  особливими  освітніми  потребами.

     Вчитель  інклюзивного  класу  Шкроботівського  НВК  Ольга  Мисько та  асистент  вчителя  Цеценівського  НВК  Вікторія  Лівар поділилися   досвідом щодо організації інклюзивного  навчання  в освітніх  закладах  та  особливостями  співпраці  педагога  та  асистента  на  уроці.

МАТЕРІАЛИ  НА  ДОПОМОГУ  ПЕДАГОГАМ 

НАВЧАЛЬНІ  ПРОГРАМИ  ДЛЯ  ДІТЕЙ  ІЗ  ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО  РОЗВИТКУ  ЗНАХОДЯТЬСЯ  ЗА  ПОСИЛАННЯМ https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekcijni-programi/dlya-ditej-z-zatrimkoyu-psihichnogo-rozvitku

НАВЧАЛЬНІ  ПРОГРАМИ  ДЛЯ  ДІТЕЙ  З  ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ  ПОРУШЕННЯМИ  ЗНАХОДЯТЬСЯ  ЗА  ПОСИЛАННЯМ https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekcijni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-intelektualnogo-rozvitku

КОРЕКЦІЙНІ  ПРОГРАМИ ЗА  НОЗОЛОГІЯМИ  РОЗМІЩЕНО  ЗА  ПОСИЛАННЯМ https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekcijni-programi

Лист МОН України “Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.” від 05.08.2019 №1/9-498

Лист МОН України “Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.” від 26.06.2019 №1/9-409

Методичні рекомендації з інклюзивної освіти  ТОКІППО

ПОЛОЖЕННЯ ПРО  ІНДИВІДУАЛЬНУ  ФОРМУ  НАВЧАННЯ ( у  редакції наказу  Міністерства  освіти  і  науки  України  від 10.07.2019  року  №955)  знаходится  за  посиланням http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE33823.html

Лист  МОН  № 1/9-525  від  20.08.2019  року "Щодо  організації  форм  здобуття  загальної  середньої  освіти"

ПОСТАНОВА КМУ від 10 квітня 2019 р. № 530  “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”.   

Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»

Наказ МОН від 23 квітня 2018 року № 414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 05. 2018 р. №582/32034)

Лист МОН від 05.02.2018р.  №2.5-281 «Роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та щодо функціональних обов’язків асистента вчителя»



« повернутися до списку новин