Відділ Освіти, Молоді та Спорту Шумської РДА

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

      В рамках заходів Українсько-німецького року мов 20 лютого 2018 р. проведено навчально-методичний семінар-тренінг для вчителів німецької мови загальноосвітніх навчальних закладів Шумського району «Мультимедійні електронні засоби та інструменти навчання німецької мови» за участю завідуючого кафедрою німецької філології та методики викладання німецької мови Тернопільського національного  педагогічного  університету, кандидата філологічних наук, доцента І.Я. Яцюка .У його роботі взяли участь 22 вчителів німецької мови. Семінар мав на меті ознайомлення педагогів з мультимедійними навчальними матеріалами, програмами (напр., Übungsgenerator – генератор вправ), квестами, навчальними мобільними додатками тощо, які були розроблені фахівцями Ґете-інституту, з іншими електронними навчальними програмами, які є у вільному доступі, напр., Voki, «листівка, яка говорить» Memorize now, а також з можливостями їх практичного використання на уроках німецької мови.

             Семінар розпочався з цікавої і креативної за формою німецькомовної презентації Шумщини та її визначних місць, яку під керівництвом учительки німецької мови Шумської ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 Олени Ігорівни Золотарьової  підготували і представили її вихованці. Голова  районної  організації профспілки  працівників  освіти  і  науки  С.Л.Демчук привітала  з  перемогою  фіналіста  обласного  конкурсу  "Вчитель  року -2018"  М.В.Проценко, вчителя  німецької  мови  Цеценівського  НВК та  вручила  грошову  премію.

          Подальша робота семінару була побудована на основі методу навчальних станцій. Учителі, які працювали в групах, мали по черзі опрацювати матеріали і завдання кожної із загалом шести таких станцій. При цьому на кожній з них педагоги на основі заздалегідь підготовлених і розданих описів та інструкцій спочатку ознайомлювалися з конкретним навчальним матеріалом, програмою і т.п., а тоді для кращого практичного оволодіння ними виконували низку запропонованих завдань і вправ на комп’ютері. Після виконання завдань на одній навчальній станції групи переходили до іншої, аж поки кожна група не пройшла всі шість станцій.

           У ході роботи повною мірою проявилася креативність і компетентність педагогів, адже вони часто обмінювалися цікавими і продуктивними спонтанними ідеями щодо способів і можливостей використання того чи іншого мультимедійного інструмента або програми на уроці німецької мови.

        Важливим результатом семінару стала домовленість про продовження співпраці і проведення наступного спільного заходу вже на базі кафедри німецької мови



« повернутися до списку новин